Przekonując do siebie jury Red Dot, globalna firma z branży cyberbezpieczeństwa udowodniła, że jej marka reprezentuje wysoką jakość designu oraz zintegrowane zarządzanie marką.
W 2020 roku do konkursu Red Dot zgłoszono łącznie 6 992 kreatywnych projektów i marek z 50 krajów. 24 międzynarodowych jurorów, których zadaniem było wyłonienie i wyróżnienie marek kierujących się „poszukiwaniem dobrego designu i kreatywności”, oceniało zgłoszenia online, zwracając szczególną uwagę na koncepcję oraz ideę. Ostatecznie wyróżnienie przyznano uczestnikom konkursu, którzy przekonali ekspertów, że ich projekt reprezentuje najwyższą jakość i osiągnięcie twórcze.
Jesteśmy zaszczyceni i dumni z tego, że znaleźliśmy się wśród zwycięzców jednego z najbardziej prestiżowych konkursów w designie na świecie. Otrzymanie wyróżnienia w kategorii Brands & Communication Design rok po wprowadzeniu nowych założeń dot. marki oraz identyfikacji wizualnej stanowi wyraz uznania zarówno dla naszych dotychczasowych dokonań, jak i aktualnej działalności. Firma Kaspersky dokonała gruntownej przebudowy swojej marki, tożsamości wizualnej oraz komunikacji, aby podkreślić, że zmienił się akcent jej działalności – z cyberbezpieczeństwa w kierunku szerszej koncepcji cyberodporności – jak również misja, którą jest budowanie bezpieczniejszego świata – powiedział Andrew Winton, odpowiedzialny za dział marketingu w firmie Kaspersky.
Firma Kaspersky dokonała rebrandingu w czerwcu 2019 r., wprowadzając nowe logo oraz tożsamość wizualną, jak również nową filozofię cyfrowego bezpieczeństwa umożliwiającego jaśniejszą przyszłość. Nowa identyfikacja odzwierciedla wizję przyszłości oraz podejście do biznesu. Firma Kaspersky wychodzi poza laboratorium antywirusowe, stając się technologicznym liderem oferującym zaawansowane i wszechstronne portfolio rozwiązań oraz usług w zakresie bezpieczeństwa.
Nowa marka firmy Kaspersky została również wyróżniona nagrodą Brand of the Year w kategorii „Oprogramowanie antywirusowe” podczas World Branding Awards w listopadzie 2019 r.
Aktualna nagroda Red Dot nie jest pierwszą w dorobku firmy Kaspersky – w 2017 r. jej interaktywna platforma online Earth 2050, która prezentuje futurystyczny obraz świata za 30 lat, otrzymała wyróżnienie Red Dot Best of the Best. W 2015 roku interaktywna strona edukacyjna firmy Kaspersky – One Dollar Lesson, która prezentowała podstawowe zasady bezpieczeństwa online na przykładzie wirtualnej podróży za jednego dolara, zdobyła nagrodę Red Dot Award w kategorii Communication Design/Website.
Zwycięskie zgłoszenia do konkursu Red Dot Awards 2020 będą publicznie dostępne na stronie internetowej Red Dot od października 2020 r.
Informacje na temat Red Dot Design Award
Aby umożliwić profesjonalną ocenę różnorodności w designie, nagroda Red Dot Design Award przyznawana jest w trzech dziedzinach: „Product Design”, „Red Dot Award: Brands & Communication Design” oraz „Red Dot Award: Design Concept”. Red Dot Award jest jednym z największych na świecie konkursów w zakresie designu, mającym ponad 18 000 zgłoszeń. W 1955 roku po raz pierwszy zebrało się jury, aby ocenić najlepsze ówczesne projekty. W latach 90. dyrektor generalny Red Dot, profesor dr Peter Zec, stworzył nazwę i markę nagrody. Od tego czasu wysoce pożądane wyróżnienie „Red Dot” stało się uznanym, międzynarodowym symbolem wybitnej jakości designu. Zwycięzcy nagrody są prezentowani w rocznikach, muzeach oraz online. Więcej informacji jest dostępnych na stronie https://www.red-dot.org.
Informację można wykorzystać dowolnie z zastrzeżeniem podania firmy Kaspersky jako źródła.
Wszystkie informacje prasowe są dostępne na stronie https://www.kaspersky.pl/nowosci.