Epidemia koronawirusa wymusza na nas wszystkich zmianę trybu życia i dotychczasowych przyzwyczajeń. Zamiast wychodzić z domu, większość spraw załatwiamy przez Internet. Kampania Credit Agricole zachęca do pomagania bliskim seniorom w zaprzyjaźnieniu się z Internetem i korzystaniu z bankowości elektronicznej. Dzięki temu nie będą musieli wychodzić z domu, żeby zapłacić rachunki, albo wypłacić gotówkę z konta.
– Naszą kampanią zachęcamy do pomocy seniorom w e-bankowaniu. Zwracamy uwagę na wartość bliskości i potrzebę wzajemnego wsparcia w czasie przymusowego odosobnienia – mówi Anna Płachta, dyrektor Departamentu Zintegrowanej Komunikacji Marketingowej i Digital banku Credit Agricole.
Kampania zachęca do zaglądania na stronę www.credit-agricole.pl/wsparcie-dla-seniora, gdzie można znaleźć przejrzyste instrukcje wyjaśniające jak samodzielnie założyć konto przez aplikację na telefonie, a także jak się zalogować na koncie, sprawdzić stan środków, wykonać przelew itp. Są także praktyczne porady, jak bezpiecznie korzystać z Internetu i nie dać się naciągnąć oszustom.
– e-Senior Konsultant to pomysł na łączenie pokoleń, akcentujący potrzebę współudziału młodych w finansowej edukacji babć i dziadków. Jesteśmy bankiem działającym codziennie na rzecz naszych klientów i służymy im także inspiracją – dodaje Anna Płachta.
Kampania wspierana jest reklamą na Facebooku i Instagramie.