Szczęśliwy pasażer otrzymał od Lotniska kartę Dobry Start uprawniającą do korzystania z salonów Executive Lounge oraz zestaw upominków. Polskie Linie Lotnicze LOT uhonorowały pasażera voucherem na 10 tysięcy mil w programie Miles and More oraz modelem samolotu w barwach LOT-u.
– Jestem bardzo mile zaskoczony. Właśnie wybieraliśmy się z żoną na weekend do Paryża i dostaliśmy dodatkowe prezenty. To będzie bardzo przyjemna podróż – powiedział uszczęśliwiony pan Michał.
Lotnisko Chopina jest największym portem lotniczym w Polsce i jednym z największych w Europie Środkowej. Rok 2011 będzie trzecim w historii portu, w którym obsłużonych zostało więcej niż 9 milionów pasażerów. Rekordowy pod tym względem był rok 2008, w którym z usług lotniska skorzystało ponad 9,4 mln osób; w 2007 r. było ich 9,2 mln.
– Po kryzysie, który dotknął branżę lotniczą w roku 2009, liczba pasażerów obsługiwanych w Warszawie niemal bez przerwy rośnie. Spadki odnotowaliśmy tylko w kwietniu i wrześniu 2010 r. czego powodem były odpowiednio: chmura pyłu wulkanicznego i remont skrzyżowania dróg startowych – informuje Michał Marzec, dyrektor Lotniska Chopina. – W przyszłym roku spodziewamy się dalszego wzrostu i nowych rekordów – dodaje.
– Cieszymy się, że coraz więcej pasażerów wybiera podróż naszymi liniami. Dzisiaj jest szczególny dzień dla Lotniska Chopina w Warszawie, który jest głównym lotniskiem i hub’em LOT-u. Port obsłużył 9 milionowego pasażera w tym roku i nie ukrywamy satysfakcji, że okazał się nim właśnie podróżny LOT-u – mówi Marcin Piróg, Prezes Zarządu PLL LOT S.A. – Gratulujemy wyróżnienia i wierzymy, że kolejni „milionerzy” będą również podróżnymi LOT-u.