„Nasi konsumenci to osoby, które sięgają po 4MOVE, ponieważ wymaga tego sposób ich życia oraz przekonanie, że sukces jest w zasięgu ręki i czasem wystarczy niewielki ruch, by go osiągnąć. Podobna idea z pewnością przyświecała zarówno sportowcom uwiecznionym na pokazywanych w ramach wystawy Sport w sztuce dziełach, jak i artystom, którzy je dla nas stworzyli. Dlatego jako 4MOVE postanowiliśmy wesprzeć wystawę, by jeszcze lepiej, skuteczniej i szerzej propagować tę prostą, ale ponadczasową zasadę.” – powiedziała Paulina Włodarska, Dyrektor Marketingu firmy FoodCare.
Sport w sztuce w krakowskim Muzeum Sztuki Współczesnej to druga już wystawa z cyklu przedstawiającego, jak artyści postrzegają sprawy, którymi żyje człowiek. Wystawa prezentuje dzieła klasyków malarstwa, twórców filmów i obiektów oraz artystów ryzykujących życiem w konfrontacji z ekstremalnymi wyczynami sportowymi. Jej celem jest ukazanie jak najszerszej interpretacji tematyki sportowej. Wystawę zdecydowali się promować tak znani polscy sportowcy, jak Jerzy Dudek, Maja Włoszczowska, Krzysztof Hołowczyc, Anna Rogowska czy Maciej Żurawski.
Napoje 4MOVE konsumenci słusznie kojarzą z działaniem regenerującym po sportowym wysiłku i innych aktywnościach oraz błyskawicznym orzeźwieniem po ugaszeniu pragnienia. Izotoniki dostępne obecnie w pięciu smakach (blueberry, lemon, lime&mint, grape i zero% o smaku grejpfrutowym) są najchętniej wybierane przez ludzi młodych, aktywnych i uprawiających sport, niekoniecznie wyczynowo.