14 marca br. w hotelu Marriott w Warszawie odbędą się dwie konferencje na temat roli systemów CRM w efektywnym zarządzaniu wiedzą o kliencie w branży retail, produkcyjnej i finansowej. Organizatorami spotkania są Microsoft Dynamics, Informedia oraz Partnerzy firmy Microsoft – Accenture, Netwise, SIMPLE, Bonair, Insoft, SaaS Solutions, Outbox XPlus i BizTech Konsulting. Wydarzenie jest adresowane do prezesów firm, dyrektorów zarządzających i finansowych, członków zarządów odpowiedzialnych za sprzedaż, marketing i obsługę klienta oraz wszystkich potencjalnych klientów zainteresowanych możliwościami systemu CRM. Wśród prelegentów oprócz przedstawicieli Microsoft oraz Partnerów wdrożeniowych głos zabiorą także eksperci zewnętrzni, tacy jak prof. dr hab. Krzysztof Opolski z Wydziału Nauk Ekonomicznych Uniwersytetu Warszawskiego, dr Janusz Grobicki – ekspert w Centrum im. Adama Smitha, Michał Faber – Prezes Zarządu Biznes.net, Beata Hoffman – Menedżer i Konsultant w Profeo Consulting Group czy specjaliści z Pracowni Gier Szkoleniowych.
Pierwsza konferencja „Efektywna sprzedaż, czyli jak kompleksowa wiedza o kliencie wspiera optymalizację procesów biznesowych w branży retail i produkcyjnej” dotyczyć będzie możliwości wykorzystania systemów CRM w tak specyficznych branżach jak dystrybucja i produkcja. Prelegenci zaprezentują między innymi metody optymalizacji złożonych procesów biznesowych oraz podnoszenia standardów kontaktów z klientami w międzynarodowych firmach z wykorzystaniem systemów CRM. Uczestnicy spotkania dowiedzą się także, w jaki sposób systemy CRM wspierają funkcjonowanie przedsiębiorstwa dystrybucyjnego na styku logistyki, księgowości i relacji z klientem. Z kolei Partnerzy Microsoft zaprezentują szczegóły wdrożeń systemu Microsoft Dynamics CRM przeprowadzonych w konkretnych firmach, które usprawniły procesy sprzedaży i zacieśniły relacje z klientami dzięki wdrożeniu. Wśród omawianych przykładów znajdą się między innymi takie firmy jak Barents, Onninen, Nowy Styl, Synektik S.A., GASPOL, DRE Drzwi czy Awbud.
Równolegle odbywająca się konferencja „360 stopni widoku na klienta – jak efektywnie zarządzać wiedzą o kliencie w branży finansowej” skupi się natomiast na kwestiach związanych z optymalizacją procesów obsługi klienta w firmach sektora finansowego. Prelegenci przekażą uczestnikom spotkania praktyczne wskazówki, jak stworzyć kompleksowy obraz klienta instytucji finansowej i skutecznie rozwijać wzajemne relacje w oparciu o system CRM oraz w jaki sposób stworzyć organizację finansową zorientowaną na klienta, która pozwoli maksymalizować zyski. Uczestnicy konferencji poznają także tajniki wykorzystania nowoczesnych mediów w kontaktach z klientami oraz ich rolę w przepływie informacji pomiędzy instytucją finansową a klientem.
– Konferencje skierowane są do firm z branży retail, produkcyjnej i finansowej, które chcą budować organizacje zorientowane na potrzeby klientów i czerpać ze współpracy obopólne, wymierne zyski. Poprzez analizy wdrożeń systemu CRM u naszych klientów chcemy uświadomić uczestników spotkania, że korzystanie z naszego rozwiązania przekłada się na konkretne korzyści, takie jak zwiększenie wydajności procesów dzięki ich automatyzacji czy możliwość utrzymania dotychczasowych klientów i efektywne pozyskiwanie nowych. CRM jest nie tylko pojęciem czysto technologicznym, ale pewnym modelem prowadzenia biznesu, o którym powinny pamiętać firmy dążące do wyprzedzenia konkurencji. – mówi Agnieszka Zarzycka, CRM Business Development Manager, Microsoft.
Więcej informacji na temat konferencji oraz możliwość bezpłatnej rejestracji znajduję się na stronach: konferencje.pb.pl/konferencja/513?p=9686239 oraz konferencje.pb.pl/konferencja/516?p=2842580
***
Informacje o firmie:
Microsoft jest międzynarodowym producentem oprogramowania komputerowego, a także dostawcą kompleksowych rozwiązań cloud computing, aplikacji serwerowych i innych technologii informatycznych dla klientów indywidualnych, firm i administracji.
Sztandarowe produkty oferowane przez Microsoft to system operacyjny Windows z najnowszą wersją – Windows 7, która sprzedała się już na świecie w rekordowej liczbie 240 milionów egzemplarzy oraz oprogramowanie biurowe Microsoft Office – którego najnowsza wersja Microsoft Office 2010 zadebiutowała na rynku w lipcu 2010. Poza tym w ofercie spółki znajdują się m.in.: konsola Xbox 360, Windows Live Essentials wraz z pocztą Hotmail, komunikatorem Windows Messenger oraz wirtualnym dyskiem SkyDrive, rozwiązania wspierające zarządzanie z rodziny Microsoft Dynamics, aplikacje serwerowe Microsoft Windows Server System, platforma Windows Azure oraz technologia Microsoft.NET. Microsoft jest również liderem w zakresie rozwiązań Cloud Computing, dostarczając zarówno aplikacje, infrastrukturę jak i platformę programistyczną w formie usług za pośrednictwem chmury obliczeniowej.
Microsoft Corporation powstał w 1975 roku w USA, a polski oddział firmy istnieje od 1992 r. W swoich filiach na całym świecie Microsoft zatrudnia blisko 90 tys. specjalistów z różnych dziedzin, w tym ponad 300 osób w Polsce. Ponadto, w Łodzi i Poznaniu działają Centra Innowacji Microsoft. W Polsce Microsoft współpracuje z ponad 8 tysiącami partnerów i 20 tysiącami inżynierów.
Polski oddział Microsoft bierze aktywny udział w rozwoju gospodarki i społeczności lokalnej w Polsce. W ramach realizacji swojej strategii odpowiedzialności, polski oddział Microsoft koncentruje działania na zwalczaniu zjawiska „wykluczenia informacyjnego” poprzez upowszechnianie wiedzy i umiejętności informatycznych. W tym celu współpracuje z wieloma organizacjami pozarządowymi i wspólnie z nimi wspiera społeczności marginalizowane w dostępie do nowych technologii. W ramach programu „Microsoft dla non-profit”, Microsoft przekazuje również bezpłatnie swoje oprogramowanie na rzecz organizacji o charakterze społecznym. W 2007 roku Microsoft otrzymał tytuł Dobroczyńcy Roku 2006 w kategorii „Strategiczne programy społecznego zaangażowania firmy”, przyznany przez Akademię Rozwoju Filantropii w Polsce. Firma jest zaangażowana w działania w obszarze edukacji również poprzez projekt „Partnerstwo dla Przyszłości”, który w 2007 roku został wyróżniony przez Ministerstwo Edukacji Narodowej i Głos Nauczycielski, otrzymując tytuł „Inicjatywy Edukacyjnej Roku 2007”. Od maja 2009 roku Microsoft we współpracy z Fundacją Dzieci Niczyje oraz Fundacją „Kierowca Bezpieczny” Krzysztofa Hołowczyca, prowadzi także inicjatywę na rzec bezpieczeństwa internetowego dzieci „3…2..1…Internet!”. W ramach kampanii ponad 100 tysięcy dzieci w całej Polsce dowiedziało się jak bezpiecznie korzystać z Internetu. W lipcu 2010 roku w Polsce odbyły się światowe finały największego konkursu technologicznego na świecie Imagine Cup, który jest organizowany przez Microsoft od 9 lat. Microsoft konsekwentnie potwierdza także swoją wysoką pozycję wśród pracodawców, zajmując od kilku lat czołowe miejsca w badaniu prowadzonym przez Hewitt Associates i zdobywając tytuł „Najlepszego Pracodawcy w Polsce”.
Zapraszamy do odwiedzenia polskiej strony firmy Microsoft pod adresem: www.microsoft.com/poland lub kontaktu z Centrum Obsługi Klienta Microsoft pod numerem 0 801 802 000 (opłata według stawek Twojego operatora).
***
Microsoft Windows, Windows Mobile, Visual Studio, Windows Server System, Windows Server, SQL Server, Visual Studio, BizTalk Server, Microsoft Dynamics są zarejestrowanymi znakami towarowymi, bądź znakami towarowymi Microsoft Corp. w Stanach Zjednoczonych i/lub w innych krajach. Nazwy wymienionych firm i produktów mogą być zastrzeżonymi znakami towarowymi ich właścicieli.
Dodatkowych informacji udzielą:
Agnieszka Dziedzic
Microsoft Sp. z o.o.
Al. Jerozolimskie 195 A
02-222 Warszawa
tel. 0 22 594 10 00
fax. 0 22 594 10 02
e-mail: [email protected]
Joanna Frąckowiak
Microsoft Sp. z o.o.
Al. Jerozolimskie 195 A
02-222 Warszawa
tel. 0 22 594 10 00
fax. 0 22 594 10 02
e-mail: [email protected]
Piotr Kaniowski
Microsoft Sp. z o.o.
Al. Jerozolimskie 195 A
02-222 Warszawa
tel. 0 22 594 10 00
fax. 0 22 594 10 02
e-mail: [email protected]
Agnieszka Zarzycka
Microsoft Sp. z o.o.
Al. Jerozolimskie 195 A
02-222 Warszawa
tel. 22 594 10 00
fax. 22 594 10 02
e-mail: [email protected]