Moblo.pl to aktualnie jedna z najpopularniejszych platform mikroblogowych w kraju. Każdego miesiąca serwis jest odwiedzany przez ponad 300 tys. unikalnych użytkowników, którzy generują milion wizyt i prawie 10 milionów odsłon. Cieszy też wysoki czas na wizytę, który utrzymuje się na poziomie przekraczającym 11 minut.
W ostatnich miesiącach wzrosło także znaczenie usług premium – alternatywnego sposobu monetyzacji serwisów Grupy. Przykładem są płatne konta „Plusik” Moblo.pl. W kilka miesięcy po starcie, korzysta z nich już kilka tysięcy zarejestrowanych użytkowników.
Kolejne miesiące dla Grupy Pino (www.grupapino.pl), jak i samego Moblo to pogłębianie integracji z platformą Facebook. Wkrótce planowana jest także integracja witryn z nowymi formatami reklamowymi, które znacząco wpłyną na wzrost rentowności podmiotu.
”Integracja z Facebookiem jest naturalnym krokiem w rozwoju serwisów łączących w sobie elementy usług społecznościowych i rozrywkowych. Te działania, otworzyły nam także nowy kanał promocyjny w postaci innowacyjnych formatów reklam emitowanych na samym Facebooku.” – wyjaśnia Piotr Wierzejewski, dyrektor ds. rozwoju Grupy Pino.