w

1,3 mln zł wsparcia przez cztery lata – nowa edycja charytatywnej akcji TIM-u

Ponad 394 000 zł trafią do 21 lokalnych instytucji i organizacji w tegorocznej edycji akcji charytatywnej TIM Mikołajów, która tradycyjnie wystartowała w okresie poprzedzającym święta Bożego Narodzenia. Jej budżet to rezultat wspólnego zaangażowania TIM-u oraz producentów oferujących swój asortyment na TIM.pl. O tym, gdzie trafią darowizny, zdecydują w głosowaniu online internauci. 

TIM Mikołajów 2023 to już czwarta odsłona charytatywnej inicjatywy TIM-u, zainicjowanej w 2020 roku. Panująca wówczas pandemia zapoczątkowała zmiany w postrzeganiu i doświadczaniu solidarności z osobami z znajdującymi się w potrzebie. Z tego powodu zarząd TIM S.A. zrezygnował z zakupu prezentów świątecznych oraz kalendarzy książkowych dla klientów, w zamian oferując wsparcie lokalnym społecznościom.

Głównym założeniem TIM-u Mikołajów stało się aktywne włączanie do udziału w inicjatywie partnerów biznesowych oraz klientów TIM.pl i pozostałych internautów. Partnerzy działają na rzecz akcji, zwiększając jej finansowanie z własnych zasobów. Klienci podejmują z kolei decyzję o tym, kto otrzyma wsparcie finansowe – każdy z nich jest przypisany do jednego z biur handlowych, obejmujących obszar całej Polski i ma możliwość wyboru spośród trzech lokalnych instytucji.

Przełomowa edycja: Bijemy rekord TIM-u Mikołajów

– Po sukcesie pierwszej odsłony TIM-u Mikołajów, akcja na stałe wpisała się w TIM-owe DNA, a spotkania, podczas których nasi pracownicy wręczają symboliczne czeki, są czasem radości i wzruszeń. Podczas trzech dotychczasowych edycji wraz z producentami asortymentu dostępnego na TIM.pl wsparliśmy 52 lokalne instytucje, przekazując im łącznie 969 tysięcy złotych – wylicza Piotr Nosal, członek Zarządu i dyrektor handlowy TIM SA. – Bardzo cieszy mnie tak liczne grono producentów wspierających tegoroczną edycję. Razem tworzymy biznes zaangażowany społecznie, bijąc przy okazji rekord wszech czasów TIM-u Mikołajów – dodaje.

Edycja 2023 jest bowiem największą w historii pod względem liczby zaangażowanych partnerów – jest ich aż 67 (w 2020 roku było to 7 producentów, w 2021 – 35, a w 2022 – 48). Dzięki ich wsparciu pula tegorocznej edycji przekroczy 394 tys. zł (rok temu – 391 tys. zł). W efekcie do 18 beneficjentów trafi minimum 20 tys. zł. Przewidziane są również dodatkowe darowizny w wysokości co najmniej 10 tys. zł dla 3 organizacji, którym nie uda się zdobyć pierwszego miejsca w głosowaniu w poszczególnych regionach, ale znajdą się w czołówce w skali globalnej.

W efekcie wartość łącznego wsparcia przekazanego beneficjentom we wszystkich edycjach TIM Mikołajów przekroczy w tym roku 1,36 mln zł.

Lokalne instytucje czekają na głosy internautów

Wytypowane przez pracowników TIM-u instytucje różnią się zakresem swojej działalności. Wśród nich można znaleźć hospicja i fundacje opiekujące się chorymi podopiecznymi, schroniska dla zwierząt, kluby sportowe oraz instytucje kultury. Wybór beneficjentów odbywa się poprzez specjalnie przygotowaną ankietę dostępną na stronie https://www.tim.pl/timmikolajow2023/ i potrwa do 30 listopada 2023 roku. W głosowaniu może wziąć udział każdy internauta – również nieposiadający konta na TIM.pl. Wyniki akcji i listę beneficjentów poznamy w mikołajki, a więc 6 grudnia 2023 r.

Partnerzy TIM-u razem w słusznej sprawie

Do TIM-u Mikołajów w 2023 roku dołączyli: ACI Partner, Aniro, Apator, Awex, BAKS, BATNA24, B.E.G., Bemko, Bitner, Breve, CELLPAK, Cynk-Mal, DAMIR, DOKTORVOLT, Eaton, Elektrokabel, Elektromet, ELEKTRO-PLAST, Elit, Elko-Bis, ELPAR, ELS Elektrotechnika, Eltrim Kable, EM Group, Ergom, ERKO, ETI Polam, F&F, Finder, Hager, HARTING, HELIOS, HELUKABEL, Impakt, Intelight, JakoHurt, Kanlux, KENO, Knipex, Kontakt-Simon, KOPOS, LEDVANCE, Legrand, Marmat, NKT, OBO Bettermann, ORNO Group, Ospel, PCE, Plastrol, Prysmian Group, PXF Lighting, Rawlplug, Relpol, Schneider Electric, Siemens, Sonel, Spamel, TIGA-CYNK, TM Technologie, TOPEX, TT Plast, TTI, V-TAC, Wera, Wiha, Zamel.

Załączniki

Avatar photo

Napisane przez TIM SA

TIM.pl jest największą w Polsce platformą e-commerce dla profesjonalistów. Klienci TIM-u zawsze łatwo zamawiają, krótko czekają i dostają wszystko, czego potrzebują: produkt, pomoc i wiedzę.
Dysponujemy najszerszą ofertą produktów elektrotechnicznych dostępnych w 24 godziny od złożenia zamówienia. Zamówienia dostarczamy tam, gdzie życzy sobie klient (siedziba, budowa, paczkomat), w wybranym przez niego terminie.
Naszą ambicją jest uczestnictwo w życiu zawodowym klientów: ułatwianie im pracy, wspieranie ich w rozwoju oraz wymianie doświadczeń. Dlatego rozwijamy specjalistyczną społecznościową platformę wiedzy – portal „Łączy nas napięcie” (https://laczynasnapiecie.pl/).
Centrala TIM SA znajduje się we Wrocławiu, gdzie spółka powstała w 1987 r. Od 1998 r. jesteśmy notowani na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Mamy na koncie wiele prestiżowych nagród i wyróżnień, m.in. w takich konkursach i rankingach jak Gazele i e-Gazele Biznesu, Diamenty Forbesa, e-Commerce Polska awards, Dyrektor e-Commerce Roku czy Giełdowa Spółka Roku. Jesteśmy liderem dystrybucji elektrotechniki w Polsce, nie tylko pod względem przychodów (https://www.rynekelektryczny.pl/najwieksze-hurtownie-elektrotechniczne/).
TIM SA tworzy Grupę Kapitałową TIM wraz z 3LP SA – operatorem centrów logistycznych, oferującym usługi fullfilmentu dla podmiotów z sektora e-commerce (także spoza Grupy TIM).
Więcej o TIM SA i Grupie Kapitałowej TIM na www.timsa.pl.

Trekking, skituring i rowery w Val Senales/Maso Corto

Audi R8: wyścigowe dziedzictwo na co dzień