w

10 edycja loterii „Dwa Szybkie Żubry” wystartowała w podskokach! 

W poniedziałek, 20 stycznia, rozpoczęła się kolejna edycja loterii „Dwa Szybkie Żubry” marki Żubr, należącej do Kompanii Piwowarskiej. Promocja pod hasłem „Na widok dwóch szybkich Żubrów niejeden podskoczy” potrwa do 31 lipca 2025 r. Na konsumentów czekają miliony piw do wygrania. 

Mechanizm promocji zawiera się w prostej, sprawdzonej formule – informacja o wygranej w postaci dwóch piw znajduje się pod kapslem lub zawleczką. Nagrody można odbierać do 31 sierpnia 2025. Adresy sklepów biorących udział w promocji oraz regulamin aktywacji są dostępne na stronie: Dwa szybkie żubry 2025  

– Loteria „Dwa Szybkie Żubry” od lat cieszy się ogromną popularnością. Mamy nadzieję, że jej dziesiąta, edycja przyniesie konsumentom jeszcze więcej dobrej zabawy niż wcześniejsze wydania. Zachęcamy do sprawdzania kapsli i zawleczek w poszukiwaniu informacji o wygranej – komentuje Ewelina Zacharczuk, Brand Manager marki Żubr. 

Spot reklamowy, będący głównym elementem kampanii, ukazuje galopujące strumieniem żubry oraz przyglądającego się im jeża, którego wesoły podskok nawiązuje do tegorocznego hasła promocyjnego loterii. 

Kampania będzie promowana w telewizji, mediach społecznościowych, poprzez działania BTL. Kampanię PR i działania digital przygotowała agencja Huta 19 im. Joachima Fersengelda, planowanie i zakup mediów – agencja mediowa Zenith Poland, kreacja spotu – agencja PZL, produkcja – Papaya Films, postprodukcja – Platige Image, udźwiękowienie – Juice. 

Napisane przez KrystynaP.

iiyama startuje z promocjami z okazji IEM 2025. Gamingowe monitory G-Master w obniżonych cenach

Rynek prywatnych akademików okiem jednego z pierwszych inwestorów w Trójmieście